Rensa tak och hängrännor

Rensa tak och hängrännor när hösten kommer och löven börjar att falla. Takrännorna sätts annars lätt igen med löv och annat skräp.
Man måste rensa hängrännorna från löv, grenar och annan smuts minst en gång om året, annars riskerar de att täppas till.
Se till att hålla in och utlopp och uppsamlingsplatser rena. Då slipper ni igensatta läckande hängrännor som på sikt kan skada huset.
I samband med rensning av hängrännor så rekommenderar vi att man göra en översyn på taket.

Boka in en rensning av tak och hängrännor

Önskar ni hjälp att vi kommer och rensar tak och hängrännor så gör det genom att maila oss info@egeryds.se ringa 019-18 18 18 eller så fyller du i kontaktformuläret här på sidan.
Bokning bör göras senaste under augusti eller septembermånad

Boka en tid med en av våra trädgårdsmästare.

Vad har er BRF – Bostadsrättsförening eller fastighet för behov av trädgårdstjänster eller trädgårdsplanering.

Våra övriga tjänster som vi erbjuder är:

Vi har kontor i Örebro, Lindesberg, Eskilstuna och Karlstad.

Lokaler

Är du på jakt efter bostad, lokal till ditt företag eller förening?
Läs mer på Egeryds fastigheter